ناصر سرهنگی

          دوستان و بینندگان عزیز منتظر اطلاعاتی که برای وب لالم است و انهایی که پیشنهاد کردید باشید.

نظرات 8 + ارسال نظر
علیرضا پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 07:23 ق.ظ http://sarvar.blogsky.com

سلام خوبی یه سر بزم من اپدیت کردم
موفق باشی

مهدی جمعه 10 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:57 ب.ظ

سلام آقای سرهنگی چندسوال برایم پیش آمده :
۱ـچگونه می توان به وسیله خود هیپنوتیزم پرواز روح انجام داد؟
۲ـفرق کالبداختری روح در چه چیری است که شما می گویید اگر به آن حالت روحی دست پیدا کنید پر فکر و دانشمند می شوید؟وچگونه می توان به آن حالت دست یافت؟
باتشکر

فریبا دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:13 ب.ظ

سلام
ممنون از شما
من می خوام هیپنوتیزم یاد بگیرم چی کار کنم؟
ضمنا از کجا بفهمم تلقین پذیرم؟
مچکرم

[ بدون نام ] شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:42 ب.ظ

SALAM AGAYE SARHANGI CHANTA SOAL DASHTAM
1)BA HIBNOTIZM MISHE GOZASHTARO BE YAD AVORD AGE MISHE CHIKAR BAYAD BOKONAM VA KIYO BEBINAM?
2)BA HIBNOTIZM MISHE YE KESI O BARAYE HAMISHE AZ YAD BORD? MERCI AZ INKE VAGTETUNO DADIN:X

شاهین چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:37 ق.ظ

سلام
امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق باشی.

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام
اگه میشه جواب ایمیل منو بدید که به آی-دی یاهو شما ارسال کردم

بهاره پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:55 ب.ظ

سلام خسته نباشید
یک سوال دارم که جوابش برام مهمه
ایا حلول یک موجود غیر بشری در کالبد انسان امکان پذیر است یا خیر؟

سینا چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:12 ق.ظ

سلام
مثل این که اینجا کسی جواب نمیده.
حوب دوست عزیز جواب شما رو من میدم.
اگر منظور شما از این حرف اون فیلمی هست که از یک زن شیطان وارد زمین بشه باید بگم خیر همچین چیزی میسر نیست.
ولی این نکته رو رد نمی کنم که بعضی از انسان ها خود شیطان هستند.
یعنی با اعمالی که انجام میدهند به قدرتی میرسن که فکرش رو هم نمی شه کرد.
ولی نکته اینجا است ما میتونیم از راه غیر معقول به یک قدرتی برسیم ولی همیشه قدرتی که از طریق ایمان به خدا و... بدست میاد برتری داره
اگر نیاز به توضیحات بیشتر دارید بکید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد